Gloomy ft. Silver Bella - Big Potential

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Samen met Silver Bella van Looperman heb ik een nieuw nummer uitgebracht, genaamd Big Potential. Deze track gaat over de kracht van in het moment leven en laat zien dat geluk alleen in het nu te vinden is.

Het verleden en de toekomst zijn beide ontastbaar—ze zijn schaduwen van herinneringen en verwachtingen die ons gemakkelijk kunnen afleiden van wat echt belangrijk is. Het verleden bestaat niet meer, en de toekomst is er nog niet, dus te lang blijven hangen in beide houdt ons weg van de rijkdom van het heden.

Met Big Potential hopen we een weg te inspireren naar harmonie en innerlijke rust, waarin we loslaten wat ooit was en wat nog kan komen, en in plaats daarvan het hier en nu omarmen met een open hart. Hier ligt ons echte potentieel.

Geniet ervan!

Free download, when you click on "...More" on SoundCloud:

Also on YouTube:

Enjoy!

Ik zie aan de analytics dat de meeste luisteraars van Synthforum komen. Bij deze wil ik jullie allemaal van harte bedanken.

PS. Ik heb sinds daarstraks Silver Bella toegevoegd op mijn SoundCloud. Ze was tevreden en hield het meest van de synths die erin verwerkt zijn.

Best leuk, maar ik vind andere sounds denk ik beter bij de vocal passen. Meer piano's of orgels i.p.v. het ontstemde synthgeluid. En een 4-on-the-floor House-beat i.p.v. deze drums.

Ow, ik dacht dat die ontstemde synthgeluiden net daarbij pasten. Ach ja, gelukkig gaat het bij Gloomy niet om de muziek maar om de boodschappen die ie verspreidt.

Dank je wel, van harte @peterdh !

Back