Achelousje
ober(heim) sturm strummer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je kan via de editor er 5 aanhangen en configureren, maar als je een heel museum hebt staan dan blijft t krapjes hahaHandig apparaatje. Ik hem twee keer gehad. Ik heb er nooit klachten over gehoord noch zelf gehad, maar het aantal in- en uitgangen werd op een gegeven moment te beperkt.

lol, ja ik heb de 2e en 60eu is nog steeds een mooie prijs! En jij hebt er in principe al 6 haha wat let je voor de 7eHaha eerst verkocht hij er 3 voor 150. Nu er nog een rest stijgt de prijs
Ik beheers me meesterlijk, hij is all yours. Nog even Bekijk bijlage 3857904
Je kan de marktprijs eigenhandig opdrijven.
die zijn toch identiek ? ja ze hebben usb maar verder functioneren dacht ik het zelfdeik heb er maar 4 hoor, de rest zijn andere![]()
Ik heb geen idee, ik gebruik ze allen t zelfde : een input en 8 outs, verder niks hips en al zeker geen usb in dienst, USB kabels liggen blijkbaar nog, ben er vandaag nog een tegen gekomen tijdens t kabels uitspitten op de grond, USB gebruik ik niet. Ben vergeten waarom maar ik denk dat Maschine te dom is en ze niet uit elkaar kan houden, dan houdt t op.
haha je bent n kenner zie ik, ik had je verward met een ander SF lid die me meer vroeg via PM. Die ving dan naast t net denk ik.
, of dat getest is via usb weet ik niet, maar het feit dat de USB ook in de besturing mee draait kan daar mee te maken hebben.