Roland A880 voor 50 euro in Belgie

En die is gereserveerd..... hopelijk na iemand hier...

Handig apparaatje. Ik hem twee keer gehad. Ik heb er nooit klachten over gehoord noch zelf gehad, maar het aantal in- en uitgangen werd op een gegeven moment te beperkt.

Ik heb er 4 en 2 um880’s. Eentje meer kon dan de oude motu vervangen maar ik dacht, ik laat deze eens aan iemand anders 😅

Handig apparaatje. Ik hem twee keer gehad. Ik heb er nooit klachten over gehoord noch zelf gehad, maar het aantal in- en uitgangen werd op een gegeven moment te beperkt.
Je kan via de editor er 5 aanhangen en configureren, maar als je een heel museum hebt staan dan blijft t krapjes haha

Haha eerst verkocht hij er 3 voor 150. Nu er nog een rest stijgt de prijs ;)

Ik beheers me meesterlijk, hij is all yours. Nog even
1737485370575.png

ik heb er maar 4 hoor, de rest zijn andere :D

Ik heb geen idee, ik gebruik ze allen t zelfde : een input en 8 outs, verder niks hips en al zeker geen usb in dienst, USB kabels liggen blijkbaar nog, ben er vandaag nog een tegen gekomen tijdens t kabels uitspitten op de grond, USB gebruik ik niet. Ben vergeten waarom maar ik denk dat Maschine te dom is en ze niet uit elkaar kan houden, dan houdt t op.
haha je bent n kenner zie ik, ik had je verward met een ander SF lid die me meer vroeg via PM. Die ving dan naast t net denk ik.

Ik heb geen idee, ik gebruik ze allen t zelfde : een input en 8 outs, verder niks hips en al zeker geen usb in dienst, USB kabels liggen blijkbaar nog, ben er vandaag nog een tegen gekomen tijdens t kabels uitspitten op de grond, USB gebruik ik niet. Ben vergeten waarom maar ik denk dat Maschine te dom is en ze niet uit elkaar kan houden, dan houdt t op.
haha je bent n kenner zie ik, ik had je verward met een ander SF lid die me meer vroeg via PM. Die ving dan naast t net denk ik.
:)

Verschil met de UM is dat de merge functie meer dan 2 sources als input kan kiezen, de A heeft maar 2 inputs die je kan mergen.
A880 zou minder jitter hebben dan de UM (en menig andere 8x8), of dat getest is via usb weet ik niet, maar het feit dat de USB ook in de besturing mee draait kan daar mee te maken hebben.

Back