• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Elektron Digitone zgan

Prijs
420 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

jvdgeest

Stamgast
Ik bied de Elektron Digitone te koop aan, aangezien ik heb besloten om alleen met de Digitakt II verder te gaan.

De Digitone verkeerd nog in absolute nieuwstaat. Ik ben de eerste eigenaar en heb hem een enkele keer thuis gebruikt in een rookvrij huis. Alle knopjes etc. werken nog als nieuw, en de Digitone ziet er verder nog als nieuw uit. De Digitone wordt compleet geleverd, incl. doos, handleiding, USB kabel en stroomadapter. De originele factuur wordt ook meegeleverd (nog garantie tot januari 2026).

Je kunt de Digitone bekijken/afhalen in Groningen, of laten verzenden. Bij verzenden is het risico wel voor de koper, dus ik raad dan verzekerd versturen aan.

Attachments

• DSCF8991.JPG
    DSCF8991.JPG
    143,9 KB · Bekeken: 131
  • DSCF8992.JPG
    DSCF8992.JPG
    132,7 KB · Bekeken: 105
  • DSCF8993.JPG
    DSCF8993.JPG
    136,6 KB · Bekeken: 115
  • DSCF8994.JPG
    DSCF8994.JPG