• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

vintage Dynacord Gigant IV power amp + Wharfedale Pro 2004 R 16ch mixer TE RUIL

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

synatic

Ingeburgerd
hoi.

hierbij de gewenste nederlandse versie hiervan was ik niet bewust.

ik heb voor de liefhebber de Dynacord Gigant IV en de wharfedale pro 2004 R
Deze keer wel in de ruil situatie omdat ik dat ook liever zie als geld eigenlijk in de wereld.

ik zie graag :

Oud kapot of werkend spul
Access virus ti2
dbx160
effecten / patchbays ptt of prt van ghielmetti
hapax

brand maar los
de 2 producten werke allebei prima wharfedale komt met een nieuwe adapter.. en de dynacord is kanaal 8 wa zachter ik kan dat wellicht voor u fixen hij is verder in goede staat alles is nagekeken voor dat ik hem aanzette paar maanden geleden.. heb hem even gebruikt maar heb nu eindelijk de ghost.. dus ik kan vooruit vandaar deze ruil
allebei de producten hebben maar lichte gebruikerschade
x5_1193484279s0d.jpg

ik zoek nog steeeds een ruilobject eventeel bss 402 erbij en de roland d70 ik zoek electribes de er em es ea .. of vintage broken of werkend instrumenten.. alles uit 70 en 80 is ok het liefst nog nie rgereviseerd met nieuwe condensators .. van deze tijd

Back