Simpele szizzle met Osmose > vst en Buchla Easel

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
heb een Osmose te leen. niet echt onder de indruk van de sound.
maar een paar mooie presets.
maar vst's bespelen is erg tof.

Die gedetunde akkoorden zijn net Osmose ingespeelt.

hier Myth en Pigments.
bas is een Buchla 208c Easel

Denk wel dat de Osmose veel aan mijn studio zal toevoegen.

nummer moet nog een solo instrument en zang.

Attachments

• drift soul beast.mp3
    8,9 MB
Heel dik!! Timing is net wat te losjes, in de breaks vooral heb ik het gevoel.. zoekende zoekende.. :D waar individuele partijen soms wel weer lekker in balans langs elkaar wiebelen zeg maar.. maar is mijn mening maar.. :)

Qua harmonischen heerlijk.. lekker die dragende baslijn.. <3

Wat een sfeertje weer!
Ik vind het echt gaaf! :D

Thuiskomen van een rare dag en proberen te beseffen wat er is gebeurd, terwijl alles één grote blur. Zo'n gevoel heb ik bij deze track:P

hey bedankt. ja air heb ik grijs gedraaid zal daar wel doir komen :)

zoals ik hem nu terug hoor moeten die rhodes keys beter. past kwa timing slecht en staat te hard.

Timing is net wat te losjes, in de breaks vooral heb ik het gevoel.. zoekende zoekende..
Ja iemand anders zei ook al dat het wat chaotisch is soms.
Zal daar eens naar kijken.

Ja vond ik ook, de main riff vanaf het begin is pretty straight forward en hier en daar lijkt het een beetje uit de bocht te vliegen qua timing maar wel interessante sounds in ieder geval.
Na zo'n 2 minuten toen die riff de hele tijd in een soort loop zat begon ik te denken zo van "het zou mooi zijn als die effe stopt en dan een interessante passage of zo" en op dat moment stopte de main riff. :D
Ik denk wel dat het een meer coherente track was geweest als je later die riff nog even terug had laten komen om de track naar het einde toe te laten gaan, dan was het meer een afgerond geheel geweest.

Niet onder de indruk, maar je perst er wel een lekkere track uit.
Ik ga de Osmose laten voor wat hij is, ben onvoldoende toetsenist en sequencen is niet waar hij in z'n kracht staat.

Back