Boolean Express (jean Michel Jarre)

De geest heeft je goed geïnspireerd :okdan: . Mooi hoe je de vloeiende melodie af laat steken tegen de korte staccato sequences.
En ja ... Symfonische paukenroffels kunnen me altijd wel bekoren.

Kortom: knap nummer begeleid door een indrukwekkend filmpje.

:doei:

• Duimpje
Duimpjes: axa
Heel erg mooi. Enige commentaar die ik zou kunnen hebben, is dat de akkoordenprogressies vrij voorspelbaar zijn, maar dat was Jarre zijn stijl wellicht.

• Duimpje
ik fantaseerde m wat sneller, een dikke kick er in, een gate over de lange noten en knallen maar :)

• Duimpje
Dit kan ik als Jarre fan heel goed waarderen! Enige puntje (waar de recente werken van Jarre zelf ook onder gebukt gaan) is de loudness. Iets meer dynamiek zou het ook meteen wat rustiger aan de oren maken.

• Duimpje
Vind de track net iets te druk, en dit kan wellicht met de mix te maken hebben. De geluiden zelf werken goed met elkaar, maar ze klinken voor mij allemaal even hard waardoor er wat mist in de dynamiek. Het komt bij mij nu over als een muur van geluid. De competitie is verder goed.

• Duimpje
Die Jarre-sound heb je goed weten te raken, knap werk! Toffe track, ook.

Rond de derde minuut komt er een stukje met percussieve elementen, zo'n soort "drumspoor" had ik eigenlijk wel tijdens de gehele track willen horen (of, nou ja, toen het kort erin kwam en weer verdween, miste ik het ineens over de hele breedte)

• Duimpje
Back