• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Set Eurorack modules (o.a. Mutable, Mannequins, Makenoise, 4ms, Squarp)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Thom

Nieuwkomer
Ik verkoop mijn complete set Eurorack modules. Een mooi uitgebalanceerd en veelzijdig systeem, waarmee je een rijkdom aan klanken kunt produceren.
Inclusief case en patchkabels. Alles in nieuwstaat en volgens mij heb ik van vrijwel alles nog de originele dozen.
Voorkeur is in eerste instantie om de hele set in een keer aan iemand te verkopen en dan kan ik een voordelige prijs rekenen: €2200 voor de hele set.
Bij interesse in losse modules kun je een berichtje sturen, dan noteer ik je en kom eventueel later bij je terug!

De modules:

Squarp Hermod sequencer
Mutable Instruments Plaits
Mutable Instruments Veils
Mutable Instruments Peaks
Mutable Instruments Clouds
Mannequins Three Sisters VCF
Makenoise Maths 2
Erica Synths Black Wavetable VCO
4ms Stereo Triggered Sampler
Doepfer A-138d CFX Crossfader / FX insert
Doepfer A-138s Stereo Mixer