ThaYoost - Trouzuu (Roguebot Industries & STOTER Remixes)

Ik probeer me de roguebot industries Remix in een grote donkere lege fabriekshal voor te stellen. Voelt passender dan mijn warme werkkamer waar ik dit op fluister volume zit te luisteren omdat mijn vrouw aan het videobellen is.
Dan maar even over op de koptelefoon. De Stoter Remix voelt cinematisch. Fijne overgang rond 2:33. Mijn hoofd begint mee te bewegen op de beat. Mis iets van een gevoel van climax in de laatste anderhalve minuut. Het wordt duidelijk dat dit ook niet is waar je voor gaat.
Nog een keer de Roguebot mix dan maar. Klinkt er goed op gepast volume door koptelefoon. Mooie verzameling exotische geluiden bij elkaar. Af en toe een noot die opeens arabisch klinkt. Mooi gebruik van reverb, stilte, lekker to the point ook. Mooi einde.
Tof!

Heey wat leuk, mannen! Dank jullie wel 👊

Prachtige review @Tierelantijn haha..! Climax ontbreekt inderdaad bij die tweede, is meer een slow-burner die gestaag blijft kabbelen. Supervet dat de eerste in de smaak valt, ook bij jou @flyweight. Dan te bedenken dat ik 'm bijna had laten zitten. Mooie motivatie om nog es wat onder die noemer te doen.

Hier trouwens nog het origineel (te vinden op dit album, aanradertje):

Altijd leuk iets nieuws horen van jou stoter

Vind beide nummer heel leuk

Ik kan zo goed wegdromen bij jouw muziek :okdan:

Die eerste is gewoon ANTS ON ACID :) vet hoe dat zo lekker heen en weer en door elkaar 'aanmiert' voordat het muziekaal wordt. Dikke shit.

Bij de 2e krijg ik ook weer beelden voor me. Rokerige puinmassa's in een apocalyptische setting waar je overhoop geknalde robots weer herrijzen en zichzelf herstellen om de battle weer aan te gaan. Volle dreigende sound. Heel fijn allebei! Lekker weer Michiel!

Back