weet iemand een adresje (liefst in omgeving Rotterdam) waar ik mijn SH101 kan laten kalibreren (tuning) ,hij werkt gewoon helemaal prima, alleen is de scaling compleet off,(ik heb er zelf natuurlijk ook stiekem aan zitten draaien
en natuurlijk alleen maar erger gemaakt),
in Rotterdam zit natuurlijk human error, maar die heeft pas over z,n 3 maanden tijd, en ook een beetje prijzig (maar snap het ook wel weer als het je baan is)
hij werkt trouwens goed met een extern kenton bakje want daar kan je de scaling weer aanpassen, (op een synth die off is)
ik ben op de hoogte van dat de powerknop problemen geeft op de tuning (powerknop zit er niet meer in is gewoon door gesoldeerd)
en natuurlijk alleen maar erger gemaakt),in Rotterdam zit natuurlijk human error, maar die heeft pas over z,n 3 maanden tijd, en ook een beetje prijzig (maar snap het ook wel weer als het je baan is)
hij werkt trouwens goed met een extern kenton bakje want daar kan je de scaling weer aanpassen, (op een synth die off is)
ik ben op de hoogte van dat de powerknop problemen geeft op de tuning (powerknop zit er niet meer in is gewoon door gesoldeerd)