Help ik heb geen lijstje voor de feestdagen - topic

klinkske

boeketje voor de vrouw
Mijn vrouw zei me net dat ik geen lijstje heb en als ik niks voorzie ik 'rommel' krijg. Ik zei al 'ik hoef echt niks' maar toch, in 't algemeen welzijn van ons allen:

-wat is jou SF related lijstje
-wat zou jij schenken

Ik weet enkel een paar LP's die niet zo geweldig overtuigend zijn op pre order en verder helemaal niks, uiteraard kan ik ook n goed doel opgeven maar ervaring leert dat mensen dan gewoon NIETS storten. Uiteraard ben jij een goed doel, dat weet ik.

Een jaartje soundcloud pro lijkt me nogal lame, net zoals n jaartje distrokid

Als oplossing voor dergelijke situaties vraag ik dan gewoon iets gezonds en lekkers om op te eten. Zo voorkom je dat je met nutteloze rommel die je niet eens wilt wordt opgezadeld.

Ik maak t hele jaar door een bol.com lijstje met boeken, cd's enzo erin. Krijg vaak dan een muziekboek ofzo. Werkt wel aardig.

Verlanglijstjes met spullen zijn voor de vrienden & familie, maar mijn partner en ik geven elkaar meestal een leuke dag/weekend/activiteit/etentje/herinnering. Pas ook eens bij mijn pa getest, en die waardeerde het ook zeer. Dus gewoon ff lekker samen iets leuks doen, want van de leukste cadeau's kun je zelf meegenieten.

Oftewel, wat @sleus zegt, anders krijg je sokken.

Ik geef de kerst al vroeger in het jaar,dan hoef ik me niet meer druk te maken met stress.
Ik geef met kerst dan nog gewoon een scheurkalender met grappen.

Geen lijstje, ik ga werken met kerst en nieuw.

I need money voor:

Polybrute12
Summit
CXM1978

ik werk ook zoveel mogelijk feestdagen om te ontsnappen aan alle familiaal verveel rond de eettafel en 't vervelend gedoe met de pakjes. Lukt me dit jaar enkel met oud en nieuwjaar, werk.
Er zijn wat goeie ideeën, dank. Hopelijk is t snel mid januari dan is t alweer uitkijken naar blue monday :dj: ;)

Heb op mijn lijstje Noodles patchkabeltjes gezet voor kerst, en ook LED verlichting strip voor achter de montor te zetten. beiden kostten +-20€. dan komen ze niet af met brol die ik niet nodig heb

Back