Geavanceerde headphone correctie en room simulatie software.
VST plugin en system-wide app.
De software wordt goed ondersteund. Afgelopen week is nog een gratis update uitgekomen (versie 2.1).
Ik verkoop de licentie omdat ik de software niet meer nodig heb en mijn huidige Sennheiser HD 490 Pro (nog) niet wordt ondersteund.
Zie hier de ondersteunde headphone modellen:
www.dsoniq.com
Betreft de 'professional' licentie. Zie hier de verschillende versies en actuele prijzen:
www.dsoniq.com
Nieuwprijs momenteel (met korting): € 97
Mag weg voor: € 50
Licentie overdracht regel ik via customer service. Reeds gecheckt en is mogelijk.
Mocht het op één of andere manier toch niet lukken, krijg je het geld terug.
VST plugin en system-wide app.
De software wordt goed ondersteund. Afgelopen week is nog een gratis update uitgekomen (versie 2.1).
Ik verkoop de licentie omdat ik de software niet meer nodig heb en mijn huidige Sennheiser HD 490 Pro (nog) niet wordt ondersteund.
Zie hier de ondersteunde headphone modellen:
Realphones Supported Headphone Models
List of headphone models for which standard dSONIQ Realphones calibration profiles are available.
Betreft de 'professional' licentie. Zie hier de verschillende versies en actuele prijzen:
dSONIQ Shop
With Realphones, you can work in your headphones as efficiently as you would on professional monitors in an acoustically designed room!
Nieuwprijs momenteel (met korting): € 97
Mag weg voor: € 50
Licentie overdracht regel ik via customer service. Reeds gecheckt en is mogelijk.
Mocht het op één of andere manier toch niet lukken, krijg je het geld terug.