• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Sub Phatty inc flightcase en BSS DI

Prijs
1000 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Drooler

Nieuwkomer
Deze geweldige synth heeft veel podia gezien maar ik heb hem al een tijd niet gebruikt. Dus nu is het tijd voor een nieuwe eigenaar! Hij heeft altijd in de flightcase gezeten en is dus in hartstikke mooie staat.

De flightcase is een Thomann case waar ik destijds alle sjieke opties heb aangevinkt; extra dikke sloten, fijner handvat, extra vak voor kabels/DI en speelbaar in de case. Ik heb zelf een gat gemaakt om de DI permanent aangesloten te laten zitten. De BSS DI krijg je erbij (tenzij je dat niet wil).

Te testen en op te halen in Amsterdam-Zuidoost.

Prijs: €1000

zRjRD2B.jpg

VxdMJvR.jpg

8Q5IQV6.jpg

nbe1qex.jpg

Back