• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack modules

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

2206

www.florisvanhoof.com
Snazzy FX - Dronebank: 5 oscillatoren plus een mix 125 euro (overal uitverkocht was nieuw 227 bij Schneiders)
Doepfer A-150-1 Dual VCS twee voltage-controlled switches 50 euro (nieuw 70)
Doepfer A-175 Dual Voltage Inverter 40 euro (nieuw 55, maar uitverkocht bij doepfer)
Doepfer A-138c Polarizing Mixer voor CV maar ook handig voor audio om bv. filter uitgangen geïnverteerd te mixen 65 euro (nieuw 70, maar uitverkocht bij doepfer)
York Modular Lockhart wavefolder (voorbeeld: filter eerst je VCO en haal dat door de wavefolder) 30 euro (nieuw 45)​
CFM BHWR Bipolar Half-Wave Rectifier (enkel de bovenkant of onderkant van je golfvorm, of nog beter: mix 2vco's) 30 euro (nieuw 50)
Ginko Synthese Voltage Controlled Sequencer: transforms incoming CV into sequence 50 euro (nieuw 75)
Ladik U-040 Min/max w. split level, zoals de a Serge Peak & Trough maar met een extra level knop 45 euro (nieuw 66)
Ladik M-176 pannable mixer, mixt lekker voor niet duur, ik heb er nog enkele 40 euro (nieuw 60)
Ladik N-220 Silenzio denoiser: dynamic noise reduction system (DNR/DNL) ik heb er een ander frontje overgeplakt 40 euro (nieuw 66)

Afhalen in Antwerpen of veilig verpakt verzonden. Prijs lijkt me goed, laat weten als u er een andere visie op hebt.

10 euro korting wanneer u meerdere modules koopt

voorlopig gereserveerd:
Ginko Synthese Voltage Controlled Sequencer
Ladik M-176 pannable mixer

Back