Behringer Ub-xa

MstrFX

B T N!
Een vriend van me heeft in 2024 een ub-xa gekocht voor meer dan 1100,- hij wilde altijd eigenlijk de wave en nu die uit is heeft ie hem besteld.

Wat is een eerlijke prijs voor een bijna ongebruikte ub-xa met garantie terwijl een nieuwe nu +~840,- kost?

Laatst gewijzigd:
Ik zou zeggen dat ie geluk heeft als hij er 80% van de huidige nieuwprijs voor krijgt, anders kan je net zo goed gewoon een nieuwe halen.

En les niet geleerd? Ik zou met de wave ook nog even wachten, tenzij je de waardevermindering niet erg vind natuurlijk.

ja das wel een ding met Behringer synths.
Die worden snel goedkoper.
Daarom kun je altijd beter effe wachten als je niet 100% zeker bent.

Ik zou 775 euro of zo proberen.

Thx heren, ja je kunt je ook afvragen of gewoon op zolder zetten zin heeft. Hij mag hem ook bij mij neerzetten trouwens.. heb er nog weinig bij hem aan gezeten moet ik zeggen..

En les niet geleerd? Ik zou met de wave ook nog even wachten, tenzij je de waardevermindering niet erg vind natuurlijk.
Ja het maakt hem niet zo uit heb ik gemerkt. Hij zoekt dingen ook niet echt uit en wil het gewoon hebben staan.

onder een bepaalde prijs is het gewoon een soort van belachelijk om een synth weg te doen, onafhankelijk van wat je er voor betaald hebt. Verkopen onder 800 euro is waanzin imo. :W

Ouwe zit me nou niet te fact checken de hele tijd. Ik kan m’n huidige niftykeys van m’n keyboard stand halen en op m’n zolder zetten als ik dat zou willen. Maar m’n buro staat vol. Ik heb ook stroom nodig op plekken waar ik iets aansluit. Je mag een keer komen kijken hoor

Wat is een eerlijke prijs voor een bijna ongebruikte ub-xa met garantie terwijl een nieuwe nu +~840,- kost?
Een B-stock bij Thomann doet nu 770 euro inclusief verzenden en 3 jaar garantie.
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je 700 of meer kan vangen, laat staan 800.

Gewoon wachten tot die uit productie gaat en 'vintage' wordt ;)

haha ja, je zegt het maar zou me niks verbazen hoor over 20 jaar..
Uiteindelijk gaat behringer wel de geschiedenis in met zn stunt

dan moeten er wel genoeg behringer synths afgeragd met live optredens en gesleep anders zijn er straks te veel van.

zijn er cijfers over oplage te vinden eigenlijk?
Sommige zijn wel meer gezocht dan andere toch?

haha ja, je zegt het maar zou me niks verbazen hoor over 20 jaar..
Uiteindelijk gaat behringer wel de geschiedenis in met zn stunt
Ik denk dat het niet zal pakken met ome Uli,indien zoiets zou gebeuren als hype van 1 van zen out of production toestellen zal die er snel op inspringen en een MKII special re-edition van maken voor nog lagere prijs

Back