• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Digitone Keys + Decksaver

Prijs
775 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

jeroen020

Nieuwkomer
Te koop in goede staat verkerende Elektron Digitone Keys inclusief alle meegeleverde accessoires en verpakking. Ook zit er een Decksaver bij en een professioneel gedrukte handleiding op A4 formaat in ringband. Desgewenst lever ik er ook enkele sound packs en extra (audio/MIDI) kabels bij.

Van eerste eigenaar, alleen in eigen studio gebruikt, gekocht bij Bax, er zit nog garantie op. Ik gebruik hem te weinig en te beperkt en dat is zonde. Afhalen in Amsterdam of opsturen in NL voor kosten en risico koper.

Attachments

• IMG_0387.jpeg
    IMG_0387.jpeg
    66,1 KB · Bekeken: 283
  • IMG_0388.jpeg
    IMG_0388.jpeg
    45,8 KB · Bekeken: 253
  • IMG_0397 (1).jpeg
    IMG_0397 (1).jpeg
    921,2 KB · Bekeken: 252
€640, of ruil is ook een optie, dan denk ik aan:
  • Elektron Analog Heat +FX
  • Pioneer Toraiz SP-16 of DJS-1000
  • Roland TR-8S of TR-8 met 7x7 uitbreiding
  • Dinsync RE-606, RE-101, of Gilbert
  • Ferrofish Pulse 16 (of andere goede ADAT AD/DA)
  • Oberheim Matrix
  • Conductive Labs NDLR
  • Moog Sirin of Taurus
  • Doepfer Dark Energy (met name de MkI)
  • Roland Integra-7
  • Behringer UB-Xa D, Toro of Solina
Waar gepast een bijbetaling van jouw of mijn kant.

Mei bump, hij is nog te koop, voor iets meer dan de prijs van een normale Digitone I heb je er een hoogwaardig MIDI keyboard met individuele outs bij!

Back