Myura
Stamgast
De DSI Pro 2 heb ik begin vorig jaar van een tweede eigenaar overgenomen. Daarna heb ik 'm zelf nauwelijks gebruikt omdat ik het afgelopen jaar te weinig tijd heb gehad om muziek te maken. Net als veel exemplaren in de Prophet 12 / Pro 2 lijn heeft dit exemplaar helaas ook last van vergeelde toetsen (zie de extra info onderaan), maar het apparaat verkeert verder in nette staat en komt uit een rookvrije omgeving.
Highlights van de Pro 2:
De Pro 2 wordt geleverd met stroomkabel.
Extra info:
De toetsen zijn op zich weer wit te krijgen (retro bright behandeling). De handleiding om de Pro 2 hiervoor verantwoord te demonteren heb ik van Sequential ontvangen. Zelf heb ik er geen problemen meer mee, de toetsen zijn schoon en spelen fijn.
Ophalen (heeft de voorkeur) of versturen in overleg (goede verzend doos en vulmateriaal zijn aanwezig). Bij verzending zijn de kosten en het risico voor de koper. Wordt uitsluitend aangetekend/verzekerd verzonden.

Highlights van de Pro 2:
- Vier oscillatoren + sub oscillator
- Vier-voice paraphonic mode
- Vier LFO's
- Vier delays
- Vijf digitale effecten (Girth, Air, Hack, Decimate en Drive) + Distortion
- Vijf envelopes
- Twee afzonderlijke te gebruiken analoge filters (gebaseerd op een Prophet 5 en State-variable SEM filter)
- Met Oscillator Split kunnen oscillatoren 1 en 2 naar Filter 1 worden gestuurd en oscillatoren 3 en 4 naar Filter 2.
- Ruime (CV) connectiviteit
- Uitgebreide Mod Matrix
- Fantastische 16 track sequencer
- en meer... Kortom een monster synth!
De Pro 2 wordt geleverd met stroomkabel.
Extra info:
De toetsen zijn op zich weer wit te krijgen (retro bright behandeling). De handleiding om de Pro 2 hiervoor verantwoord te demonteren heb ik van Sequential ontvangen. Zelf heb ik er geen problemen meer mee, de toetsen zijn schoon en spelen fijn.
Ophalen (heeft de voorkeur) of versturen in overleg (goede verzend doos en vulmateriaal zijn aanwezig). Bij verzending zijn de kosten en het risico voor de koper. Wordt uitsluitend aangetekend/verzekerd verzonden.

Laatst gewijzigd: