• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack zaken te koop

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Blckstage

Ingeburgerd
Ik verkoop enkele zaken uit mijn Eurorack collectie.

• CVilization CV utility module --> deze module is nieuw en amper gebruikt. Ligt niet in mijn workflow prijs: 250€
  • Zverb (white) --> deze module verkeerd in zeer goede staat. Het front panel is kras gevoelig je ziet ook een paar krasjes er op. prijs: 150€
  • Zelfbouw voeding --> deze is gebaseerd op de MeanWell DKMW30F voeding. Met in input van 9-36V (zelf te voorzien) krijg je +-12V bij 1,5A een traco TSR1 voorziet nog 5V Ik bied 1 volledige voeding aan + 3 print platen aan. de koper krijgt de volledig BOM om de andere prints af te werken. Ideaal voor een low cost zelfbouw case. prijs: 25€
  • DIY uJove filter --> deze dient zelf nog gesoldeerd te worden (SMD) het is niet de makkelijkste build maar zeker doenbaar. Deze is volledig compleet en dient enkel in elkaar gezet te worden. Ik heb zelf een Jove filter en vind de tijd niet deze zelf in elkaar te zetten. Jammer om deze onderdelen weg te gooien. prijs: 35€
  • Eurock rails 84hp, 4 stuks met draad rails prijs: 20€

Ik ben nog op zoek naar volgende zaken:
  • Xaoc devices Praga
  • Make Noise Mimeophon
Verzending (BE/NL) is geen probleem. Ophalen kan te Brasschaat (BE) of in Putte (NL)

Attachments

• tempImagee5OB58.png
    tempImagee5OB58.png
    1,8 MB · Bekeken: 136
  • tempImagefv5XVL.png
    tempImagefv5XVL.png
    1,9 MB · Bekeken: 133
  • tempImagefmgV0w.png
    tempImagefmgV0w.png
    1,6 MB · Bekeken: 126
  • tempImageUV63Bf.png
    tempImageUV63Bf.png