• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Arturia Minifreak

Prijs
470 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

SanderSwi

Ouwe rot
Arturia minifreak met originele doos/kabels, decksaver en een preset pack "cybersynth" van lfostore en geupdate naar de laatste versie dus geen risico om je aparaat te bricken, hele makkelijke synth om mooie geluiden op te maken en ieder jaar tot nu toe een flinke update gehad van arturia daarnaast via de input port ook te gebruiken als effecten pedaal voor bijvoorbeeld je gitaar.

gekocht op 17 september 2023 maar 1-2 maanden later een modwave gekocht omdat ik de minifreak net wat beperkt vond in lfo/envs dus staat sindsdien in de kast veilig in de doos dus hij is erg weinig gebruikt, mag weg om ruimte te maken voor wat anders

fotos komen over een weekje waarschijnlijk wanneer ik klaar ben met mijn verbouwing maar kunnen op verzoek eerder

verzenden kan op risico en kosten van de koper, ik heb de originele verzend doos nog alleen past de decksaver hier niet bij dus voorkeur gaat naar afhalen

Laatst gewijzigd:
Back