Ik verkoop mijn originele Pearl Syncussion met ingebouwde Michigan Synthworks MIDI interface. Cosmetisch gezien is er wat "patina", maar technisch kreeg deze een volledig onderhoud:
- volledig gerecapped
- nieuwe faders van Michigan Synthworks
- nieuwe viltjes rond de faders & switches
- reiniging switches
- grondige schoonmaak & afstelling
- in de eerste instantie had ik ook de LED'jes vervangen, maar deze waren te fel (trust me on this one). Originele zitten nu terug
Het originele input/output bord werd vervangen door de Michigan Synthworks versie met als extra's:
- chromatische aansturing via MIDI (incl pitch bend), met toewijsbaar MIDI kanaal per voice
- bediening "Width" fader met modwheel
- afzonderlijke cv/gate aansturing per voice
- stereo output
- dubbele polariteit voor de voeding
- fijnregeling van de tuning ahv. twee trimmertjes op het bord
- toekomstige firmware updates mogelijk via sysex
Alle bijhorende kabels worden meegeleverd:
- 12v 1,5A voeding
- 2x stereo jack naar female mini jack splitter, voor tune & trigger inputs
- Stereo jack naar mono jack splitter, voor afzonderlijke output voice 1 & voice 2
- Stereo jack naar mono jack female, met summing weerstandjes verwerkt in de kabel (voor mono output zoals een originele Syncussion)
- TRS naar MIDI kabel
Verder krijgt u ook het originele output board, originele faders, een overschotje nieuwe faders en nog een beetje elektronica waaronder de nieuwe LED's.
Ophaling in Antwerpen of verzending. Eventueel interesse in ruil met een mooie SH-101 met opleg van jouw kant (liefst volledig origineel, zonder service).
Contacteer me gerust bij verdere vragen!
Gedetailleerde foto's:
drive.google.com
- volledig gerecapped
- nieuwe faders van Michigan Synthworks
- nieuwe viltjes rond de faders & switches
- reiniging switches
- grondige schoonmaak & afstelling
- in de eerste instantie had ik ook de LED'jes vervangen, maar deze waren te fel (trust me on this one). Originele zitten nu terug
Het originele input/output bord werd vervangen door de Michigan Synthworks versie met als extra's:
- chromatische aansturing via MIDI (incl pitch bend), met toewijsbaar MIDI kanaal per voice
- bediening "Width" fader met modwheel
- afzonderlijke cv/gate aansturing per voice
- stereo output
- dubbele polariteit voor de voeding
- fijnregeling van de tuning ahv. twee trimmertjes op het bord
- toekomstige firmware updates mogelijk via sysex
Alle bijhorende kabels worden meegeleverd:
- 12v 1,5A voeding
- 2x stereo jack naar female mini jack splitter, voor tune & trigger inputs
- Stereo jack naar mono jack splitter, voor afzonderlijke output voice 1 & voice 2
- Stereo jack naar mono jack female, met summing weerstandjes verwerkt in de kabel (voor mono output zoals een originele Syncussion)
- TRS naar MIDI kabel
Verder krijgt u ook het originele output board, originele faders, een overschotje nieuwe faders en nog een beetje elektronica waaronder de nieuwe LED's.
Ophaling in Antwerpen of verzending. Eventueel interesse in ruil met een mooie SH-101 met opleg van jouw kant (liefst volledig origineel, zonder service).
Contacteer me gerust bij verdere vragen!
Gedetailleerde foto's:
Verkoop – Google Drive
Laatst gewijzigd: