• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Originele Pearl Syncussion SY-1 met Michigan Synthworks MIDI interface

Prijs
1900 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

MVMNT

Stamgast
Ik verkoop mijn originele Pearl Syncussion met ingebouwde Michigan Synthworks MIDI interface. Cosmetisch gezien is er wat "patina", maar technisch kreeg deze een volledig onderhoud:
- volledig gerecapped
- nieuwe faders van Michigan Synthworks
- nieuwe viltjes rond de faders & switches
- reiniging switches
- grondige schoonmaak & afstelling
- in de eerste instantie had ik ook de LED'jes vervangen, maar deze waren te fel (trust me on this one). Originele zitten nu terug :okdan:

Het originele input/output bord werd vervangen door de Michigan Synthworks versie met als extra's:
- chromatische aansturing via MIDI (incl pitch bend), met toewijsbaar MIDI kanaal per voice
- bediening "Width" fader met modwheel
- afzonderlijke cv/gate aansturing per voice
- stereo output
- dubbele polariteit voor de voeding
- fijnregeling van de tuning ahv. twee trimmertjes op het bord
- toekomstige firmware updates mogelijk via sysex

Alle bijhorende kabels worden meegeleverd:
- 12v 1,5A voeding
- 2x stereo jack naar female mini jack splitter, voor tune & trigger inputs
- Stereo jack naar mono jack splitter, voor afzonderlijke output voice 1 & voice 2
- Stereo jack naar mono jack female, met summing weerstandjes verwerkt in de kabel (voor mono output zoals een originele Syncussion)
- TRS naar MIDI kabel

Verder krijgt u ook het originele output board, originele faders, een overschotje nieuwe faders en nog een beetje elektronica waaronder de nieuwe LED's.

Ophaling in Antwerpen of verzending. Eventueel interesse in ruil met een mooie SH-101 met opleg van jouw kant (liefst volledig origineel, zonder service).
Contacteer me gerust bij verdere vragen!

Gedetailleerde foto's:

PXL_20250205_092328203.jpg

PXL_20250205_092033230.jpg
MSW Syncussion MIDI IO.jpg

Laatst gewijzigd:
Back