• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ARP Adapter PCB's voor faders

Prijs
3 Euro
Conditie
Nieuw

InAsynth

Ingeburgerd
Voor de ARP Synthesizer heb ik adapter PCB-setjes te koop. Dit setje bestaat uit twee PCB’s die je aan elkaar soldeert en waarop je een moderne Bourns-fader kunt plaatsen als vervanging voor je oude ARP-fader.

Ik heb een set van 23 stuks beschikbaar voor de ARP AXXE, maar deze kunnen ook worden gebruikt in de Odyssey, Omni, Pro DGX, Avatar en de Sequencer. Zelf heb ik ze in de Odyssey gebruikt.

Prijzen:

• Complete set voor de ARP AXXE: €69 (dat is €3 per PCB-koppel)
• Voor de ARP Omni (15 faders): €45

Prijzen zijn inclusief BTW, exclusief verzendkosten.

Verzending gebeurt uitsluitend als pakket met track & trace.

Op de foto zie je een voorbeeld van hoe de pinnen gesoldeerd moeten worden. Bij een complete set ontvang je deze er bij.

Attachments

• 2025-02-10 13.51.17.jpg
    2025-02-10 13.51.17.jpg
    409,5 KB · Bekeken: 144
  • 2025-02-10 13.51.51-1.jpg
    2025-02-10 13.51.51-1.jpg
    271,4 KB · Bekeken: 153
Back