• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Sherman Filterbank 2 Compact

Prijs
580 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

jwiering

Stamgast
Hierbij bied ik mijn Sherman Filterbank 2 Compact aan. In mei 2019 gekocht met de intentie 'm heel veel te gebruiken, maar dat is er nooit van gekomen. Eén keer aangehad met de manual erbij, verrast over de magische klanken en toen nooit meer aangeraakt (luxe problemen). Al een paar jaar aan het uitstellen om hem te verkopen, omdat ik weet dat 'ie super vet is, maarja.. zoveel analoge filters, zo weinig tijd.

Dusss: hier te koop op Synthforum. In zo goed als ongebruikte staat, inclusief doos en bijvoorbeeld ook het t-shirts, de stickers, de originele blauwe adapter met mega lange kabel enzovoorts.

Op te halen en uit te proberen hier in Bilthoven. Verzenden ook zeker mogelijk.

Foto's kunnen uiteraard gemaakt worden. Ik ga 'm binnenkort op Marktplaats zetten, maar voelt altijd beter om 'm hier eerst te koop te zetten voor de insiders/synth-heads!

Back