Hierbij bied ik mijn Sherman Filterbank 2 Compact aan. In mei 2019 gekocht met de intentie 'm heel veel te gebruiken, maar dat is er nooit van gekomen. Eén keer aangehad met de manual erbij, verrast over de magische klanken en toen nooit meer aangeraakt (luxe problemen). Al een paar jaar aan het uitstellen om hem te verkopen, omdat ik weet dat 'ie super vet is, maarja.. zoveel analoge filters, zo weinig tijd.
Dusss: hier te koop op Synthforum. In zo goed als ongebruikte staat, inclusief doos en bijvoorbeeld ook het t-shirts, de stickers, de originele blauwe adapter met mega lange kabel enzovoorts.
Op te halen en uit te proberen hier in Bilthoven. Verzenden ook zeker mogelijk.
Foto's kunnen uiteraard gemaakt worden. Ik ga 'm binnenkort op Marktplaats zetten, maar voelt altijd beter om 'm hier eerst te koop te zetten voor de insiders/synth-heads!
Dusss: hier te koop op Synthforum. In zo goed als ongebruikte staat, inclusief doos en bijvoorbeeld ook het t-shirts, de stickers, de originele blauwe adapter met mega lange kabel enzovoorts.
Op te halen en uit te proberen hier in Bilthoven. Verzenden ook zeker mogelijk.
Foto's kunnen uiteraard gemaakt worden. Ik ga 'm binnenkort op Marktplaats zetten, maar voelt altijd beter om 'm hier eerst te koop te zetten voor de insiders/synth-heads!