• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Moog Minitaur

Prijs
465 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

SanderSwi

Ouwe rot
Heerlijk bas geluid maar ik merk dat ik hem toch niet zo veel gebruik als ik verwacht had omdat het makkelijker is een van mijn digitale synths te pakken waar FX bij zitten dus mag weer door

Enkele maanden terug van een ander synthforum lid overgekocht maar is in nieuw staat, overgekocht voor 450 en daar zelf de decksaver bijgekocht zelf voor 32 dus hij mag voor de zelfde prijs weer door

Inclusief originele doos en adapter, verder nooit bij gerookt en netjes in de studio gebleven

verzenden kan op risico en kosten van de koper, langs komen om te testen kan uiteraard

20250226_162419.jpg
20250226_162505.jpg
20250226_162037.jpg

Back