Motu 828 mk 2 va ADAt

hajohoek

No techno in this room
Vraag± heb nog een oude motu 828 mk 2. Naar blijkt worden er geen drivers meer voor win 11 ondersteund. Iemand die hem toch onder win 11 aan de praat heeft gekregen? Als dit geen mogelijkheid is dan evt aansluiten op een interface met adat en de 8 inputs gebruiken. Iemand daar ervaring mee met de 828 mk2? Ik hoor het graag, dank alvast!

Ikzelf heb de USB uitvoering van de 828MK2. Deze werkt op Windows 10, maar ik merk soms stabiliteitsproblemen.
Motu heeft de Drivers gemaakt tot en met Windows 8. Deze driver heb ik gebruikt en werkend gekregen (hoe weet ik niet meer precies), maar het is wel mogelijk. Hetzelfde zou ook moeten kunnen voor Windows 11.

Ik neem aan dat jij ook de USB uitvoering hebt. Mocht je toch de FW(Firewire) versie hebben, dan moet je eerst kijken als je jou Firewire poort aan de gang kan krijgen.
De driver die ik heb gebruikt is deze (onderste is de Windows):

Zet de kaart uit en koppel de USB los voordat je begint met instaleren. Gewoon voor de zekerheid.

Vergeet bij het instaleren niet deze optie te kiezen:
1746135255036.png

Na het instaleren even opnieuw opstarten en dan pas USB insteken en de kaart aanzetten. Dan zou Windows hem normaal moeten detecteren.

Back