• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oberheim Matrix-1000 OS1.20

Prijs
1249 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

FrankieMachine

Stamgast
Eén maand "oude" Oberheim Matrix-1000, volledig geserviced door Ocsidance, met laatste OS (1.20), inclusief servicerapport, manual (print-out) en netsnoer.

Hij klinkt baggervet, maar heb besloten 'm weg te doen omdat hij te veel overlapt met de synths die ik al heb staan.

Ik heb de doos waarin ik hem ontving bewaard, inclusief bubbeltjesplastic, dus kan 'm "bomb-proof" versturen, mocht je willen. Maar je bent ook van harte welkom hem te komen beluisteren!

(Foto's heb ik van de Ocsidance-site geplukt, ik vul ze zsm aan met eigen pics.)

Attachments

• M1000 2.jpg
    M1000 2.jpg
    42,4 KB · Bekeken: 154
  • M1000 1.jpg
    M1000 1.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 118
Wat verse foto's van m'n Matrix-1000.

'k Laat hem nog even in m'n rek zitten, want ben er nog elke avond mee aan het patchen. Hij hoeft dus niet per se en per direct weg, maar heb nógal een verlanglijstje, dus vandaar...

Kom gerust luisteren!

Wat dat verlanglijstje betreft: daar staan o.a. een AKAI VX-90 en Korg Polysix op. Ruilen is bespreekbaar.

Attachments

• DSCF1714.JPG
    DSCF1714.JPG
    173,3 KB · Bekeken: 98
  • DSCF1716.JPG
    DSCF1716.JPG
    171,7 KB · Bekeken: 115
  • DSCF1717.JPG
    DSCF1717.JPG
    229,4 KB · Bekeken: 85
Back