Het is alweer een tijdje geleden dat ik een track heb afgemaakt- dus hop even delen voor wat prikkels en misschien wat feedback. Breaks, synthjes en een 303 door een rat pedal kon ik uiteindelijk weer eens toch niet laten.
Die out-of-tempo breakbeats mogen er voor mij uitblijven eerlijk gezegd. Dan, zou je die kick-pattern niet wat promonenter kunnen maken? Fijne overgangen, vrolijke belletjes. Hij kan voor mij iets dynamischer.
Die out-of-tempo breakbeats mogen er voor mij uitblijven eerlijk gezegd. Dan, zou je die kick-pattern niet wat promonenter kunnen maken? Fijne overgangen, vrolijke belletjes. Hij kan voor mij iets dynamischer.
Thanks voor het luisteren Gloomy! Eerste stuk is meer smaak gerelateerd, dat het wat dynamischer kan kan ik me wel goed in vinden. Daar zat ik in de mix fase juist wat mee to worstelen, misschien toch wat meer automation op amplitude, panning en EQ etc… aantal compressors wat losser laten werken.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.