Lucas Treb - Als Een Stroom van Liefde (Like a Stream of Love) - Gloomyfication

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Maak je klaar om meegevoerd te worden door mijn nieuwste Gloomyfication-track, geboren uit de ziel van mijn vader, Lucas Treb. Als organist van de Termolen-kerk in Zonhoven, nu een school, vulden zijn melodieën en hartverwarmende teksten talloze vieringen met een bezielende klank. Geregistreerd bij SABAM (hier STEMRA), was zijn originele compositie een hoeksteen van de eredienst, resonerend in de harten van de parochianen. Nu, als DJ Gloomy, heb ik zijn tijdloze werk opnieuw vormgegeven, doordrenkt met mijn kenmerkende sound. Voel je de dimensies vervagen?

Dit is "Als een Stroom van Liefde (Like a Stream of Love)"een krachtige golf van emotie die je boven het alledaagse uittilt.

Laat deze stroom van liefde je meevoeren.

Op SoundCloud, gratis download:

Also on YouTube:

Click op de Smiley :)

Het lijkt op filmmuziek onder een scene uit een horrorfilm waarbij het niet goed afloopt.

Het lijkt op filmmuziek onder een scene uit een horrorfilm waarbij het niet goed afloopt.

Lol :dubbel:

Dank je wel @Dilago ! 't vervagen van dimensies die niet goed aflopen, dat was nou niet de bedoeling :)

Ik zie direct een duister figuur bij een school staan glurend door het raam naar de kindertjes. Hij staat op het punt toe te slaan. En dan...

En dan... komt er een klasgenootje, Jantje, voor het raam staan, stak zijn vinger in zijn keel... braaak, spaghetti van eergisteren. De zonderling was verdwenen.

:r

:D

Meneer de pastoor liep naar het raam en sloot de gordijnen. Zijn broeder beet hem toe: 'zit je alweer Psalm 22 te neuriën?'

muziek hiervoor soms?

1749061592240.jpeg

Meneer de pastoor liep naar het raam en sloot de gordijnen. Zijn broeder beet hem toe: 'zit je alweer Psalm 22 te neuriën?'

Dit klinkt eerder als een oproep :)

Back