Hulp nodig voor nieuwe website> Oorhonger: event agenda voor experimentele muziek

ElektracidZ

Ouwe rot
Hoi! Ik ben bezig met het maken van een website met de naam Oorhonger met als doelen:
- live avontuurlijke (electronische) muziek zoals Ambient, noise, electro acoustische en aanverwante muziek te promoten en meer inzicht te geven in waar je in NL terecht kan als je daar 'oorhonger' voor hebt.
- inzicht te geven waar je als muzikant terecht kan om 'likeminded' muzikanten te ontmoeten en samen te improviseren (jamsessies).

Neem gerust een kijkje naar de website in aanbouw: www.oorhonger.nl (mocht je om een wachtwoord worden gevraagd, dat wachtwoord is trommelvlies).

Nu heb ik een aantal podia zoals de perifeer, extrapool, worm, zeeplab, ot301, occii en jamsessie zoals bij squarewave, sinc040, modulab .etc in de agenda opgenomen, maar er zijn vast meer (hoop ik) plekken die ik nog niet ken die ook regelmatig muziek programmeren die passen bij bovenstaande omschrijving.

Dus mocht je een event of podium kennen wat meer dan 1 keer per jaar dergelijke muziek host of een improv/jam event kennen wat met enige regelmaat plaatsvind, zou je dat dan hier willen delen?

Dan kan ik het opnemen in de event agenda en zo ook een nog beeld beter beeld geven van 'de scene' en waar je terecht kan.

Laatst gewijzigd:
Oorhonger.nl is online! Vanaf nu kun je je tips kwijt op de contact pagina. Ook kun je Oorhonger volgen op instagram.com/oorhonger.

1750181305143.png

Volgens mij is dit in Brebl en niet in De Basis...

Leuk initiatief! Wel cool dat je MOOI hebt gevonden in Groningen. Daar heb je verder ook nog ZOT, en een nieuwe serie "Minorie Presents" in VERA om wel in de gaten te houden. Wat festivals betrekt mag Hybrid Festival niet ontbreken, een soort mini-Rewire in wording in Groningen. Explore the North in Leeuwarden (met ook het gave Podium Explore als locatie) bied ook wel experimentele programmering aan.

De events van The Rest is Noise passen er denk ik ook wel bij?

Laatst gewijzigd:
Dus mocht je een event of podium kennen wat meer dan 1 keer per jaar dergelijke muziek host of een improv/jam event kennen wat met enige regelmaat plaatsvind, zou je dat dan hier willen delen?
Ik zou ook de agenda van de Willem Twee in Den Bosch in de gaten houden. In de Toonzaal wordt ook af en toe wat georganiseerd op dat gebied:

Bekijk bijlage 3862598
Volgens mij is dit in Brebl en niet in De Basis...
Klopt! Het wordt medegeorganiseerd met de basis. Suffe reden waarom er dan de 'basis bij staat'>ik noteer de events niet handmatig (dat zou enorm veel werk zijn), maar extraheer deze van de website van de basis via een huisgemaakte rss feed. Dus dit item komt van de basis website, inclusief de link naar de Brebl website (ingewikkeld) :-)

Back