• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Soma Ornament-8 + Krokodillenklemmen

Prijs
500 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Nap

Nieuwkomer
1749747772913.png

In prima staat verkerende Soma Ornament-8. Komt met originele voeding en een zak vol krokodillenklemmen.
De verpakking (die overigens niets voorstelt, gewoon slap karton met een stickertje erop) heb ik niet meer. Maar uiteraard wordt de Ornament bij verzending zoals gebruikelijk bomb-proof door mij verpakt.

Vraagprijs €500, leuke (in)ruilvoorstellen (geen meuk a.u.b.) worden in overweging genomen!

Afhalen in Rosmalen of verzending op kosten en risico koper.

Kom, er is toch wel iemand met Eurorack of Soma spul die deze unieke sequencer een keer wil proberen?

Iemand zei dat ik een video moest posten waarom ie onmisbaar zou zijn, dus hier is een oude video waar ik door op het midden van de Solar-42 te meppen een Ornament-8 sequence op de Pulsar-23 trigger.

Back