IDM/Triphop Fragmentjes op de OP-1 Field

Marc

Ouwe rot
Dit is mijn nieuwe release 'Fragments' bestaande uit korte fragmenten welke ik tijdens mijn afgelopen 2 vakanties geschreven heb op de OP-1 Field.
Opgenomen met de TX-6 welke ook FX toevoegt...Zo'n 35 fragmenten met een totaal duur van + anderhalf uur..

Mocht je van IDM/Triphop met een vleugje 'BOC vibe' houden zou je dit wellicht ook leuk kunnen vinden.
Het album heeft voor mij een dubbele lading gekregen, aangezien mijn vader op dezelfde dag als release van dit album zijn laatste adem heeft uitgeblazen.

Ik hoop dat er wat leuke fragmenten bij zitten voor de luisteraars.. Alvast bedankt voor het luisteren!

Bandcamp:

YouTube:

Leuk, ik heb de hele cd gratis gedownload, waarvoor mijn dank. Als je me eens laat weten welke je beste track is, dan draai ik hem op Bullet????
Succes, mooi!

Gloomy :)

Dank Gloomy.. Beste track zeg je.. Lastig, maar de bonus track 35 'The Room' zou ik dan graag willen kiezen en opdragen aan mijn vader.

Eerste 3 tracks geluisterd: Appalachian Children en Asparagus klinken lekker!🎵🎶

Gecondoleerd & veel sterkte gewenst.

Zojuiste vrijwel helemaal beluisterd. Ik vind dit weer een heel sterk werk. De sfeer is sterk, op de productie zou ik niets aan kunnen merken en de boel is mooi consistent. Normaliter doe ik een beetje zuur over het ontbreken van fatsoenlijke eindes van nummers maar hier zijn het duidelijk fragmenten dus het stoort me geenszins. De BoC-geur hangt er inderdaad goed omheen maar die snuif ik graag op. Graag vaker en langer op vakantie gaan en de muzikale resultaten weer hier delen. :D

Dank voor de mooie woorden! Ik waardeer het zeer. Helaas ben ik zo goed als door mijn vakantiedagen heen voor dit jaar 😉

Klinkt goed Marc! Lekker zweverige vibe zonder dat het saai wordt. En sterkte met je verlies.

Technisch vraagje: Zit in die OP1 een sequencer? Ik dacht dat het alleen tape style recording was en dat je alles handmatig moet inspelen. Maar deze muziek klinkt juist gesequenced.

Heerlijk! Ben dan ook een groot liefhebber van BoC. Dit doet me er zeker aan denken ja. Die lekkere, chille buitenaardse psychedelische vibe. Heel nice. :halleluja

Klinkt goed Marc! Lekker zweverige vibe zonder dat het saai wordt. En sterkte met je verlies.

Technisch vraagje: Zit in die OP1 een sequencer? Ik dacht dat het alleen tape style recording was en dat je alles handmatig moet inspelen. Maar deze muziek klinkt juist gesequenced.
Veel dank. Er zitten diverse sequencers in de OP-1 ;)
Digging this vibe en de aesthetics!
Thanks a lot!
Heerlijk! Ben dan ook een groot liefhebber van BoC. Dit doet me er zeker aan denken ja. Die lekkere, chille buitenaardse psychedelische vibe. Heel nice. :halleluja
Super! Blij dat het in de smaak valt :okdan:

Jammer te horen dat je je paps moest afgeven. Sterkte.

Ben aan 't genieten van de 1e track

Gecondoleerd met het verlies van je vader.

Wat een heerlijk kalmerende klanken allemaal. Mooie focus op bassen en low-mid range tegenover fijne breakbeats. Tracks passen ook goed bij elkaar qua sfeer. Niks op aan te merken :okdan:

Ik zou wel willen weten wat dit doet als je een Erykah Badu achtige soul zangeres zou toevoegen...

Jammer te horen dat je je paps moest afgeven. Sterkte.

Ben aan 't genieten van de 1e track
Veel dank klinkske :okdan:
Nice!
Thanks!
Gecondoleerd met het verlies van je vader.

Wat een heerlijk kalmerende klanken allemaal. Mooie focus op bassen en low-mid range tegenover fijne breakbeats. Tracks passen ook goed bij elkaar qua sfeer. Niks op aan te merken :okdan:

Ik zou wel willen weten wat dit doet als je een Erykah Badu achtige soul zangeres zou toevoegen...
Bedankt zeg! En zang met een beetje ziel zou er inderdaad nog een extra dimensie aan toevoegen denk ik :)

Back