Mijn nieuwe trance track Cielo

R-WinV

Ingeburgerd
Beste allemaal,

Ik wil graag mijn nieuwe Trance track met jullie delen. Een track waar ik stiekem best wel trots op ben.

Ik ben benieuwd naar jullie feedback.

CIELO – Uplifting Trance Anthem

Mooi geproduceerd! Vind de hihats net een tandje te veel hoog hebben. Net even iets te smerig in dat gebied. Applause had voor mij niet gehoeven. Bij 2:47 gaat ie ook goed los. De kick mag daar wel wat beter doorkomen. Of misschien beter om de beide synth geluiden er net iets onder te zetten. Bij 2:47 had ie van mij ook wel los mogen gaan met een dikke 303 :) De mix klinkt mooi schoon zonder onnodige opvullingen. De kick zou een tikje meer body mogen hebben in het laag.

Welke DAW gebruik je?

Bedankt voor je feedback. Ik gebruik de laatste versie van Cubase Pro. Voor mijn volgende track wil ik Serum 2 aanschaffen. Lijkt mij een hele mooie synth voor Trance. Ik wil vooral veel leren om steeds weer wat beter worden. Ik heb mijn track zelf afgemixed in Cubase en met Tracks 6 gemastered via matching en dan referentie tracks opgegeven.

Hij staat in het verkeerde topic. Je gaat meer reactie krijgen als je'm onder het subforum "Tracks" zet. Het applaus doet het wel wat kitcherig klinken ja. De groove is lekker, de hoofdmelodie ook. Echt wel een lekkere track! Succes!

Gloomy :)

Dank je wel Gloomy! Moet ik een nieuwe post hiervoor maken of ik kan deze
routeren naar de juiste sub?

Back