• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Commodore SID MOS 6582A (8 stuks)

Prijs
47.50 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

renepela

Ouwe rot
Ik heb 8 Commodore SID Chips te koop. Het gaat hier om het zeer zeldzame type MOS 6582A. De 6582A is technisch nagenoeg identiek aan de SID 8580R5 en dus een directe vervanger voor dit type dat op 9V werkt. Let op! De 6582A is dus GEEN vervanger voor de 6581, die op 12V werkt.

De 6282A is een originele commodore chip, geen chinese kloon. Commodore gebruikte deze chip o.a. als spare part voor de 8580R5. De 6582A is ook in de hardsid gebruikt. De chip is in ieder geval de meest zeldzame van de SID en zul je zelden nog tegenkomen. De chips zijn 100% in orde en door mij gebruikt in een 24 stemmige SID synthesizer. Vandaar dat ik er 8 heb (8 x 3 stemmen).

Deze chips zijn perfect om te gebruiken in bijvoorbeeld een SammichSID, Midibox SID, Hardsid of MB6582.

De prijs is vast. 47,50 euro per stuk.
Aangezien ik ze het liefst alle 8 tegelijk verkoop, krijg je er 8 voor 360 euro i.p.v. 380.

Ze kunnen verstuurd worden, maar verzendkosten en risico zijn dan voor de koper. Afhalen kan uiteraard ook en heeft de voorkeur.

Back