Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stijl: full on psytrance (Nighty style)
BPM: 148

Thanks, maistro!Ik vond hem reuze-goed! Toppie man!
Glooms![]()
Begint mooi en mysterieus, daarna gaat ie lekker los. De kick zou misschien iets korter kunnen voor een betere impact/strakker in de mix. Hij is nu een beetje te slobby/modderig. Vind het knap van je hoe je al die "ear candy" geluiden weet te maken. Lijkt me een hoop werk. Er gebeurt echt een hoop in je track, allemaal van die kleine thema's. Denk dat dit het goed doet op de dansvloer. Zou er lekker op los gaan en staan te stuiteren! Thuis op de bank is het me net iets te veel. Je artwork plaatje past wel goed bij de track.
Het tweede deel pakt mij meer (vanaf 3:30). Leuk met die vocal shops. Die tweede vocal er bij pakt mij ook wel emotioneel. Het tweede deel vind ik super gedaan, het deel daarvoor pakt me niet echt. Komt bij mij over als te veel kleine thema's. Het past ook wat minder bij de track zelf als je het als een verhaal wilt brengen naar de luisteraar. Zou zeggen (mij mening uiteraard) om het stuk tussen :025 tot 3:30 er uit te knippen. Een stuk van het outro aan de voorkant te plakken en deze zo op te bouwen naar 3:30.

Beetje slordig, maar blijkbaar was het niemand opgevallen en vond het zelf ook wel lekker klinken. Maar ja, das nie hoe ut 'heurt' haha.
Stukken beter! Ik luister op de laptop waardoor ik niet echt goed het sublaag kan beoordelen. Maar zo op het eerste gehoor zou de kick misschien nog een kleine boost in rond de 50/60hz kunnen gebruiken. Zelf gebruik ik altijd Bark of Dog 3 om het wat meer bottom end / body te geven.En nu? Nog steeds?
Stukken beter! Ik luister op de laptop waardoor ik niet echt goed het sublaag kan beoordelen. Maar zo op het eerste gehoor zou de kick misschien nog een kleine boost in rond de 50/60hz kunnen gebruiken. Zelf gebruik ik altijd Bark of Dog 3 om het wat meer bottom end / body te geven.
Bark of Dog – Boz Digital Labs
www.bozdigitallabs.com