• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Yamaha DX200

Prijs
600 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

klinkske

boeketje voor de vrouw
Mooie staat, wel gebruikt natuurlijk.
600 euro
prijs licht bespreekbaar, moet niet weg, is geinig als je m aan n ext sequencer hangt
Ik heb de handleiding er ook bij, een BOEK origineel. Zo kom je m nooit tegen :D

BTW als t storm loopt, ik heb een vriend die stopt ermee dus als je nog een 2e DX200 wil :) kunnen we regelen.

Laatst gewijzigd:
dx7 sound én drumbak met knoppen, wat wil je nog meer :)
Volgens AI

The Yamaha DX200 is essentially a modern, desktop groovebox iteration of the Yamaha DX7 FM synthesizer,

550 euro studio moet weldra tijdelijk leeg… wees snel of te laat

my humps

nog n kick

ennnnn

500 euro

zoals ik al zei zit de handleiding erbij, een origineel boek in mooie staat

500 euro en je hebt bad gear in huis woop woop - volgende kick doe k er een foto bij.

475 euro!!

foto's een andere keer: alles is opgeborgen momenteel

465 - geen (buiten)foto's want regen

Back