Na lang twijfelen toch maar de knoop doorgehakt. Ik wil mijn 'studio' inkrimpen en met wat andere keuzes verdergaan.
De Push 3 is in zeer goede staat en is altijd met veel zorg gebruikt. Alles werkt zoals het hoort, 100%, dus. Er zit een een originele decksaver bij. (zitten een paar krasjes op de decksaver)
Te koop inclusief Ableton Live 12 Suite, dus het meest complete pakket. De licentie overdracht wordt via een verzoek bij Ableton uitgevoerd. Dat gast snel en probleemloos.
Gekocht op 8-8-2023 rechtstreeks bij Ableton, garantie dus nog tot 8-8-2025.
Wordt geleverd in de originele verpakking.
Vraagprijs €1749,-, of doe een redelijk en realistisch bod.
Te zien/testen/op te halen bij mij thuis. Aangetekend/verzekerd verzenden is ook mogelijk (kosten/risico koper).
De Push 3 is in zeer goede staat en is altijd met veel zorg gebruikt. Alles werkt zoals het hoort, 100%, dus. Er zit een een originele decksaver bij. (zitten een paar krasjes op de decksaver)
Te koop inclusief Ableton Live 12 Suite, dus het meest complete pakket. De licentie overdracht wordt via een verzoek bij Ableton uitgevoerd. Dat gast snel en probleemloos.
Gekocht op 8-8-2023 rechtstreeks bij Ableton, garantie dus nog tot 8-8-2025.
Wordt geleverd in de originele verpakking.
Vraagprijs €1749,-, of doe een redelijk en realistisch bod.
Te zien/testen/op te halen bij mij thuis. Aangetekend/verzekerd verzenden is ook mogelijk (kosten/risico koper).