Zlobinski - The Best Thing

MarZ

Zlobinski
Na wat persoonlijke issues en een heerlijke vakantie zijn we weer "back on track".
Deze periode mooi kunnen gebruiken om een schifting te maken uit wel 50 tracks die op de plank liggen.
Een kleine 15 hebben het gered. Dus met veel inspiratie m'n hokkie ingedoken om ze te mixen, remixen, re-arrangen,
masteren (voor zover mogelijk) etc,
Maarrre.....eenmaal bezig komt er zoveel inspiratie binnen dat ik zomaar aan een nieuwe track bezig ben... "The Best Thing".
Geinspireerd door de classic deep house sound van Hed Kandi met een Ibiza sausje.
Enjoy it mijn virneden en een chilling weekend.

Lekkere track! Heerlijk baslijntje. Goede stem, misschien een beetje te processed. Is het Robert Owens?:halleluja

Helemaal niet iets wat ik zelf zou opzetten, maar desalniettemin wel lekker. Je lead geluid, die waar je mee begint, vind ik mooi. Mix klinkt ook goed. Wellicht dat de reverb iets minder kan op de vocal. Een tikje zeg maar. Denk dat je hem dan net even wat lekkerder in de mix kan krijgen. Track lengte is ook goed. Zou misschien nog 30 seconden bijkunnen om het wat makkelijker te maken voor de dj.

Helemaal niet iets wat ik zelf zou opzetten, maar desalniettemin wel lekker. Je lead geluid, die waar je mee begint, vind ik mooi. Mix klinkt ook goed. Wellicht dat de reverb iets minder kan op de vocal. Een tikje zeg maar. Denk dat je hem dan net even wat lekkerder in de mix kan krijgen. Track lengte is ook goed. Zou misschien nog 30 seconden bijkunnen om het wat makkelijker te maken voor de dj.
Thanks voor het beluisteren en review.
Vocal vind ik lastig, dus wat minder reverb ga ik proberen. Denk dat er nog wel een extended versie komt.
Nogmaals bedankt 👊

Niet slecht. Maar zo te horen, en naar de waveform te kijken zie ik dat dit nummer serieus gecompressed is. Wat zet je allemaal op je master?

Te veel :stupid.....The God nogwat, Black Box Analog Design EQ, IK One, The Glue, GW MixCentre Stereo en Fuel.

Oh ja het geheel een keer online laten masteren door Waves. Te veel van het goede dus :r

Nieuwe versie met de helft minder master plugs en minder Reverb op de Vocals onderweg.

Pinky in een zakje M, en lekker dansen met die blonde chick die je aan de bar zag staan. Lekker weer! Vocal herkende ik ook meteen.

Is deze versie minder platgecompressed? Want ik hoor t niet hoor (luister wel op m’n tel).

Keep it up Dude!

Pinky in een zakje M, en lekker dansen met die blonde chick die je aan de bar zag staan. Lekker weer! Vocal herkende ik ook meteen.

Is deze versie minder platgecompressed? Want ik hoor t niet hoor (luister wel op m’n tel).

Keep it up Dude!
Idd niet meer plat gecompressed en de reverb uit de vocal gehaald, zoals in voorgaande reacties genoemd.
Dus je oren werken nog top :halleluja
Thanks voor het beluisteren m8...
Cheers Mars

Rechts is een twijfelgevalletje aan t worden, bijwerking uit m’n dj tijd.

🤘
Maar was de vocal een bestaand iets, of heb je m t in laten zingen voor dit project?

ik merk dat ik in m’n oor een rare kronkel heb waar ik niet goed bij kan. Soms zit er een opgedroogd velletje oorsmeer voor (wordt oud, dus dat vettige is er een beetje af ofzo), en hoor ik gewoon echt vrijwel 0. Maar gelukkig geen pieptoon 🥺

Back