Jeff, Mills met orkest…. Oehhhh

rubbah

Ongewassen Lid
Voor de liefhebbers!

Ik kan niet vanwege totale verbouwingsblutheid…

maar genoeg mensen die hier wel naartoe willen, dus ik deel m ff:

Als ze The Bells maar niet gaan hoempapa-en (hoempa- pa - pa, boem- pa pa pa).

Als je gaat, en je mag filmen ( lijkt me niet gepast, Maargoed) post ff iets zodat ik mezelf alsnog voor m’n kop kan slaan 🤪🤪

Veel plezier 🤘🤘

Paar jaar geleden geweest. Natuurlijk The Bells , maar het had wel echt de juiste energie. Geen. muzak versie.

Heel dik! Kreeg ff een brok in m’n keel toen ie erin klapte, wat een herinneringen aan deze plaat zeg!

Doe mij maar "X" dubbel album van Klaus Schulze (RIP) uit 1978. Nog steeds een van de beste platen met synthesizer en Orkest.

Ik heb het liefst toch een levend iemand op t podium, ipv zo’n kist 😱

Leuk, jammer dat het in Amsterdam is. Ik zet hem op de"misschien" lijst.
Ik twijfel ook nog, tegen die tijd hebben we wel een uitje nodig.

De kaarten waren in april al te koop, dus ik zit vooraan (nog wel op een plek waar het podium te zien is).

Meh,.. nee, voor mij hoeft dat niet.. wel eens een stukje gezien, maar niet mijn ding. Net als Metallica + orkest (S&M): niet mijn ding. Apart van elkaar prima, maar hoeft niet gecombineerd te zijn van mij..

7 kaarten gehaald, nu zien of m'n feestvriend(inn)en van vroegah mee willen..

Zo niet dan ga ik wat heel jonge en heel oude mensen meevragen die dit zelf nooit zouden bezoeken :-)

🤘🤘 veel Plezier!

zal nooit vergeten hoe hij bij DWDD een totale trainwreck maakte door een 909 helemaal out of sync tegen een orkest in te draaien... twee gescheiden werelden die elkaar op geen enkele manier versterkten.. ik zal wel de enige zijn die het niet voelt. het werkte vooral op m'n lachspieren.

al een poosje geleden dus (sinds 2020 niet meer op de buis), en wellicht is t allemaal niet zo heel feilloos, maar misschien heeft ie iets bijgeleerd…. Of midi out in de dirigent gestoken, ge wittanie he?!

Maar snap dat je een een slechte combi vindt…en dat mag natuurlijk gewoon…

Eerste keer dat ik hem hoorde, voor mij geen orkest erbij. Blij met andere oren, geniet :kimono:

zal nooit vergeten hoe hij bij DWDD een totale trainwreck maakte door een 909 helemaal out of sync tegen een orkest in te draaien... twee gescheiden werelden die elkaar op geen enkele manier versterkten.. ik zal wel de enige zijn die het niet voelt. het werkte vooral op m'n lachspieren.
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik kan hier ook helemaal niks mee.

Back