• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht OTO Bebe Cherie en ACIDBOX III

Prijs
1 Euro
Conditie
Nieuw

cuba7000

Ouwe rot
OTO Bebe Cherie en ACIDBOX III (erica synths)

de OTO Bebe Cherie is een 6 Channel stereo input mixer. hij is pas een maand geleden gekocht echt in winkel nieuw staat en denk pas 3 x aan gehad

de mixer heeft op de eerste 4 channel een overdrive als je de gain open draait vergelijkbaar met een 80,s BX Boss mixer, maar dan zonder de ruis:). de eerste 4 channels hebben een tilt shift EQ

CH 5 en 6. hebben een 2 bands EQ en geen Gain, klinkt clean,(ch 1 t/m 4 ook als je de gain niet opendraait) hij ook heeft een het een master compressor en een master exciter

hij heeft geen send maar dat kan je oplossen met de ALT out wat eigenlijk ook een soort send is. maar daar moet je op YouTube maar even checken zijn wel wat filmpjes over

voor veel toepassingen te gebruiken, perfect voor als live performance, hoef je geen master compressor mee te slepen, of als sound mangle overdrive tool als je de gain open draait
of gewoon als een hoge kwaliteits kleine mixer in de studio, hij is trouwens ook zeer robuust gebouwd ! gaat bij weg omdat ik de Oto Boum heb gekocht en eigenlijk al mijn synths track voor track opneem (geen mixer nodig)

je krijgt er van bij ,een stereo mini jack naar 2 x mono jack bij, en wat stereo mini jacks om te solderen, dat wou ik gaan doen maar is niet meer van gekomen omdat ik hem niet gebruikte

dus nogmaals hij is net zo nieuw als in de winkel de Bon kan je erbij krijgen voor de garantie. prijs in de winkel is 750,- mag weg voor vaste prijs van 590,- (geen afdingers svp ,is echt een nette prijs. ,nogmaals gewoon nieuw! )

tevens te koop Erica synths ACIDBOX III

deze is ook gewoon nieuw ,2 maanden geleden gekocht stereo low pass en band pass filter met heerlijke Rusian filter chip, met LFO en ENV follower tevens ook een overdrive box, zeer robuust gebouwd

prijs is nieuw 403,- mag weg voor vast prijs van 290,- geen afdingers svp, hij is gewoon ook als nieuw ! ook hier kan je de bon voor de garantie erbij krijgen

Attachments

• tempImagex6SlBc.png
    tempImagex6SlBc.png
    1,2 MB · Bekeken: 136
  • tempImageVZdJwy.png
    tempImageVZdJwy.png
    1,3 MB · Bekeken: 127
  • tempImageabRune.png
    tempImageabRune.png
    1,3 MB · Bekeken: 125
  • tempImageNyCklz.png
    tempImageNyCklz.png