• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Eurorack, Elektron, Moog, Pedals opruiming

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Luctae

syncopaat
Ik ga volledig de eurorack route nemen en ik wil een compacte setup, daarom een aardige reorganisatie van de studio:

Eurorack:
  • Erica Synths Dual Drive – €150
  • Endorphin.es Cockpit 1U - €100
Elektron Analog 4 / Four MkII €850
Meteen beetje pijn in mijn hart gaat ie er toch uit. In gebruikte maar prima staat. Heeft vooral in de studio gestaan en heeft trouwe dienst bewezen, een Zwitsers zakmes en een beest van een machine. Doos niet meer aanwezig.

Moog Labyrinth €575
Tof ding, maar heb meer verkering met de DFAM, dus deze mag gaan... Is als nieuw en nog maar een paar maand oud. Alles zit erbij.

Allen & Heath Xone DB2 €650
Dikke mixer die ik vooral in de studio gebruikt heb. Veel plezier van gehad, maar er komt een eurorack mixert.

Source Audio Collider €375
Het is een combi van de beste fx uit de Dual Ventris en de Nemesis. Heel veel instel mogelijkeden als 2x reverb, 2x delay of delay + reverb, die parallel of in cascade mode gezet kunnen worden. Met midi kan ie geprogrammeerd en geclockt worden. Altijd gebruikt met synths in de studio, dus heeft geen voeten van dichtbij gezien.
  • Met voeding
  • met doosje, weet alleen niet meer of het de originele is 😎

MXR Distortion + 104 €70
In uitstekende staat, alleen in de studio icm met synths gebruikt (dus voeten heeft ie niet van dichtbij gezien. Hele dikke distortion voor over je 303 om die vette acid sound te krijgen.
  • Zonder voeding (zit er origineel ook niet bij).
  • Geen doosje, maar wordt goed verpakt bij eventuele verzending.

Ruil: ik zoek nog een bluebox eurorack, NE versio module, OXI Meta, Endorphin.es Ghost

Attachments

• IMG_6441.jpg
    IMG_6441.jpg
    247,9 KB · Bekeken: 186
  • IMG_6442.jpg
    IMG_6442.jpg
    218,8 KB · Bekeken: 145
  • IMG_6445.jpg
    IMG_6445.jpg
    218,5 KB · Bekeken: 157
  • IMG_6384.jpg
    IMG_6384.jpg
    247,1 KB · Bekeken: 149
  • IMG_6388.jpg
    IMG_6388.jpg
    188,8 KB · Bekeken: 149
  • IMG_6408.jpg
    IMG_6408.jpg
    185,7 KB · Bekeken: 137
  • IMG_6397.jpg
    IMG_6397.jpg
    223,9 KB · Bekeken: 155
Er is het e.e.a. verkocht dit is wat er nog is:

• Elektron Analog 4 / Four MkII €825
  • Moog Labyrinth €550
  • Allen & Heath Xone DB2 €600
  • MXR Distortion + 104 €65

Analog 4 en MXR zijn ook verkocht... Ik denk dat de Labyrinth nog maar even in zijn hok blijft. Blijft over:
  • Allen & Heath Xone DB2 €600

Back