Nieuw van NI: Massive X Player

bombario

Gepokt en gemazeld
Heb je de volledige versie van Massive X, dan kun je vanuit de player helaas niet doorklikken om de sounds te editen. 👍
Èèn dat was het enige voordeel hiervan dat ik kon verzinnen als je Massive X ook al hebt:
Beetje aan kunnen klooien in de Player en dan doorklikken naar Massive X om er dieper aan te tweaken...
Oh well, laat maar dan.

Ik heb de volledige Massive X. Ik ben fan van NI en vind Massive X erg goed klinken, maar gebruik hem eigenlijk niet zo veel.

Beetje raar als je X hebt, de player dan nog gaat installeren.....

edit: nvrmind, de player zit ook standaard in Massive X ingebouwd en je kan doorklikken naar de presets desgewenst.
edit2: best wel cool eigenlijk, nu ik aan het prutsen ben

Laatst gewijzigd:
edit: nvrmind, de player zit ook standaard in Massive X ingebouwd en je kan doorklikken naar de presets desgewenst.
edit2: best wel cool eigenlijk, nu ik aan het prutsen ben
bedankt voor de tip, was hier ook al aan zoeken naar de Player

Heb je de volledige versie van Massive X, dan kun je vanuit de player helaas niet doorklikken om de sounds te editen. Maar goed, gratis is gratis 👍
Als je de meest recente update van massive X gebruikt, dan zit die player er gewoon als tab bij in, dus je hebt daarin en die Orbit achtige modulation matrix en je kunt zo doorklikken naar het editten van de sounds. Ook op je eigen sounds kun je die orbit modulation loslaten, erg leuke toevoeging.

Ben hier al tijdje aan spelen met Massive X player , nu pas ontdekt dat je de "Animator" knop moet aanzetten om de vorm te krijgen..oops ;-)

Back