• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Sequential Prophet 10 Desktop module + Decksaver

Prijs
2500 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

cmdz

Ouwe rot
In perfecte staat, met decksaver en orginele doos.
Nieuw 3500, mag weg voor 2500

Op te halen in Amsterdam Oud Zuid.
PM me bij interesse, geen onzinbiedingen, prijs staat vast (hoeft niet perse weg).

Attachments

• IMG_7955.png
    IMG_7955.png
    590,1 KB · Bekeken: 262
  • IMG_7953.png
    IMG_7953.png
    575,6 KB · Bekeken: 241
  • IMG_7954.png
    IMG_7954.png
    579,6 KB · Bekeken: 228
2300 is wel een hele mooie prijs, voor degene die m komt ophalen deze black friday week/cyber monday week kan ik nog tot 2250 gaan als je hem komt halen

Bump; er moet toch iemand zijn met interesse in deze zgan desktop versie van de GOAT synth voor 2300 euro.
Ruim 1000 euro voordeel, orginele doos, decksaver, en een hele mooie patch library optioneel erbij (oa. Inhalt, Miles away, J3PO) etc.
PM me bij interesse!

zo'n prophet 10 is natuurlijk prachtig, wat een geluid. maar wel een bakbeest, je moet er maar de ruimte voor hebben, en toch ook ruim 3k

daarom is er deze mooie desktop versie! en als je die van mij koopt hou je ruim 1000 euro op zak!

Back