Shook & Legowelt - Technolife Supernature LP

smackos

Gepokt en gemazeld
Woooooo ik heb een plaat gemaakt met de Haagse synthfunk artiest Shook deze is vandaag uitgekomen dus feest :D
Shook is zowiezo sterk beïnvloed door YMO, citypop, synthfunk etc. dus dat hoor je wel terug en ook een flinke portie Italo, Eddy Grant (Time Warp is toch wel echt zo een dik nummer van hem) etc. infuences.

Digitaal is de release verkrijgbaar op bandcamp hier: en is paywhatyouwant

en de vinyl LP is verkrijgbaar bij "iedere betere" platenzaak, zoals clone in Rotterdam: Shook & Legowelt - Technolife Supernature (LP) - CLONE.NL (die doen ook de distributie)

Gebruikte gear: Casio HT3000 Akai Rhythm Wolf Novation Mininova (daar zit toch echt wel een dikke vocoder in) en heeeeel veel Prophet 5 (dat blijft toch een echt werkpaard uiteindelijk)
en een Roland Jupiter 8 die helemaal vals en gaar was op het nummer Sad Lonely Jupiter. Gelukkig is die nu compleet gereviseerd bij ons aller Maarten Artefac op Maaskantje en als nieuw :okdan:

Attachments

• a4080229022_10.jpg
    a4080229022_10.jpg
    419,4 KB · Bekeken: 123
Nice! Gefeliciteerd - lekkere stukjes muziek!

Wat een fijn album! Ik vind elke track lekkere elementen hebben, geen skippers. Dat gebeurt me niet vaak. Vooral Casio Extended mix vind ik heerlijk (natuurlijk).

Leuk! volgens mij heeft Shook je rare fratsen ook een beetje in toom kunnen houden.
Echt wel italo-synth vibes ja ;)

Ook pure nostalgie met die Hondekop trein op de cover hehe

Laatst gewijzigd:
Mijn vriend was wat muziek aan het luisteren en zegt dit zijn gewoon nederlanders zou me niets verbazen als ze op dat forum zitten.

En verhip, na even zoeken vond ik deze post.
Ben iig nu lekker aan het genieten van jullie muziek!!

Gefeliciteerd met je nieuwe album.

Back