Akai S700 rack-oren

Status
Please reply by conversation.
Niet helemaal in deze draad.. maar weet iemand waar je gewoon rackoren op maat kunt laten maken? Wellicht dat iemand hier een adresje voor heeft?

Ik heb ze zowel voor m'n 03R/W (die oorloos kwam) and m'n JV1080 (waar een randdebiel de oren af had gezaagd) gemaakt uit 3mm dik aluminium hoekprofiel. Zagen, boren, vijlen en daarna zwart spuiten.

een s700 is niet zwart hoor ;)

Zoals je wellicht las refereerde in aan een 03R/W en een JV1080. In het geval van een S700 zal je ze inderdaad in beigegrijs moeten kleuren.

Gilles, ik heb wel een set rackoren te leen, maar ik weet niet of dat handig is, mocht ik m'n S700 ooit willen verkopen...
Dat vind ik super sympathiek, maar ik probeer m'n S700 blijvend origineel te houden, dus zoek echt een setje om over te nemen. Maar super vriendelijk aangeboden!

Niet helemaal in deze draad.. maar weet iemand waar je gewoon rackoren op maat kunt laten maken? Wellicht dat iemand hier een adresje voor heeft?
Ik ga enorm goed op origineel, dus zelf maken, tenzij professioneel CNC 1:1 voor Roland synths, zoals van Studio Supplies in Thailand, is voor mij geen optie. Helaas maken zij geen Akai S700 rack-oren.

Ik ga enorm goed op origineel,
Ik ook. Ik ben er gek op. Maar in heb in de afgelopen decennia ook geleerd dat die vlieger soms niet op gaat of dat het jaren duurt. Jouw behoefte voor die dingen betekent in essentie dat er ergens anders iemand met een donor unit moet zitten waar hij die dingen vanaf wil trekken. Dan krijg je toch de afweging tussen niet of aftermarket...

En intussen vermoed ik dat er al legio S700's, met rackoren, naar de stort zijn gebracht omdat (het apparaat stuk was en) de eigenaar zich niet kom voorstellen dat er nog interesse zou zijn voor die ouwe doos.

Frankie verkoopt zijne. Dus die kopen en de andere er uit en de oortjes houden 😎

Status
Please reply by conversation.
Back