broeder_alarm Ingeburgerd Lid sinds 5 mei 2025 Berichten 63 Locatie Utrecht 10 september 2025 #1 Met een sample van Mohammed Raji. Een Hindi-artiest die ik toevallig ergens hoorde. uyad gaya Met sample van Mohammed Raji on.soundcloud.com
Met een sample van Mohammed Raji. Een Hindi-artiest die ik toevallig ergens hoorde. uyad gaya Met sample van Mohammed Raji on.soundcloud.com
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 11 september 2025 #2 Ja man, leuk voor te beginnen
broeder_alarm Ingeburgerd Lid sinds 5 mei 2025 Berichten 63 Locatie Utrecht 11 september 2025 #3 Ik vrees dat ik een eeuwige beginner ben en blijf....
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 11 september 2025 #4 broeder_alarm schreef: Ik vrees dat ik een eeuwige beginner bent en blijft.... Zie meer... Mot je niet doen man, 't is zo leuk om een track af te werken.
broeder_alarm schreef: Ik vrees dat ik een eeuwige beginner bent en blijft.... Zie meer... Mot je niet doen man, 't is zo leuk om een track af te werken.