De Elka Concorde 811 is een apart orgel uit de jaren '80 waar ook MIDI op zit. Het meest bijzondere eraan is dat het linkergedeelte uit accordeontoetsen bestaat.
Zie ook hier:
www.matrixsynth.com
Ik hoopte dat 'ie het direct zou doen, maar er is werk aan nodig. Als je hem aanzet blijven alle lampjes branden, en doet hij verder niets. Je hoort de ventilator draaien, en in je koptelefoon hoor je dat de versterker het doet.
Er zit een zwelpedaal bij en nog wat klein grut. Misschien krijg je hem makkelijk aan de praat, misschien is het een donor.
Bij mij staat hij in ieder geval in de weg. Wie maak ik blij met dit projectje?
Het deksel dat erbij zit is ook meteen de flightcase; je kan hem makkelijk dragen aan de grote beugel die eraan zit - afgezien van het gewicht uiteraard.
Gratis op te halen in Haarlem.
Zie ook hier:
Elka Concorde 811
Synthesizer website dedicated to everything synth, eurorack, modular, electronic music, and more.
Ik hoopte dat 'ie het direct zou doen, maar er is werk aan nodig. Als je hem aanzet blijven alle lampjes branden, en doet hij verder niets. Je hoort de ventilator draaien, en in je koptelefoon hoor je dat de versterker het doet.
Er zit een zwelpedaal bij en nog wat klein grut. Misschien krijg je hem makkelijk aan de praat, misschien is het een donor.
Bij mij staat hij in ieder geval in de weg. Wie maak ik blij met dit projectje?
Het deksel dat erbij zit is ook meteen de flightcase; je kan hem makkelijk dragen aan de grote beugel die eraan zit - afgezien van het gewicht uiteraard.
Gratis op te halen in Haarlem.