369 Audio Wolf Lid sinds 21 september 2020 Berichten 120 Locatie Rijswijk 26 september 2025 #1 Hallo ,ik ben weer met een nieuw hc trackie bezig . Hier alvast een preview. Graag wat feedback. Alleen luisteren is ook prima!! Cheers!!
Hallo ,ik ben weer met een nieuw hc trackie bezig . Hier alvast een preview. Graag wat feedback. Alleen luisteren is ook prima!! Cheers!!
rubbah Ongewassen Lid Lid sinds 6 augustus 2006 Berichten 2.894 Locatie Tjillburg 27 september 2025 #2 Sodecholera bam, ff een breakbeat, en m erna gewoon recht in je smoel. Prima break, en weer doorstampen. Niet meer mijn genre, wel vet gedaan
Sodecholera bam, ff een breakbeat, en m erna gewoon recht in je smoel. Prima break, en weer doorstampen. Niet meer mijn genre, wel vet gedaan
369 Audio Wolf Lid sinds 21 september 2020 Berichten 120 Locatie Rijswijk 28 september 2025 #3 rubbah schreef: Sodecholera bam, ff een breakbeat, en m erna gewoon recht in je smoel. Prima break, en weer doorstampen. Niet meer mijn genre, wel vet gedaan Zie meer... thanks voor de positiefe vibe en het luisteren
rubbah schreef: Sodecholera bam, ff een breakbeat, en m erna gewoon recht in je smoel. Prima break, en weer doorstampen. Niet meer mijn genre, wel vet gedaan Zie meer... thanks voor de positiefe vibe en het luisteren
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiรซ 29 september 2025 #4 Lekker hoor, zoals gezegd: heerlijke screech! Top! Doe zo voort. Gloomy
Montfrooij Gepokt en gemazeld Lid sinds 4 februari 2020 Berichten 6.412 Locatie Gelderland 17 oktober 2025 #5 Oh, ik had gehoopt op een dikke DnB track. Dit is niet helemaal mijn stijl, dus feedback geven is wat lastiger.
Oh, ik had gehoopt op een dikke DnB track. Dit is niet helemaal mijn stijl, dus feedback geven is wat lastiger.