FutureRetro Swynx zwijgt ineens

l-rs

Stamgast
Erg vreemd voor een kastje dat als een tank gebouwd is: maar hij doet niets meer. Hij drijft m'n 303, die centraal staat in m'n deunen, dus dat is wel impactvol.

Kabels nagelopen, twee andere voedingen geprobeerd maar ook de originele is goed. Bij inpluggen power gaat het ledlampje heel even aan, dan weer uit. Ik zet m'n studio aan en uit met een centrale schakelaar. De Swynx heeft geen powerknop dus is altijd aan en deed altijd zonder morren z'n werk. In de woorden van Joni: you don't know what you've got 'til it's gone.

Iemand een idee waar ik het moet zoeken? Nu geswitched naar een MSY2 maar die heeft geen swing natuurlijk.

Ik ben er nog niet in geweest want geen interne elektronica-skills. :) (Pointers waar ik iemand ernaar kan laten kijken worden ook gewaardeerd!)

Ik had er een die ook plots dood was. Nog nieuw. Teruggestuurd en kreeg geld teruggestort. Ik kocht vervolgens een ander toestel (denk de erm multi clock) en dacht “dat ding was rommel” . Over herstel en me terugsturen werd zelfs niet gepraat.

Ik heb Future Retro een berichtje gestuurd maar verwacht daar niet direct iets van want hij is al ruim uit garantie. Wel irritant als iets zomaar ermee kapt. De erm multiclock is nu onder merknaam Floatingpoint verkrijgbaar. Tevreden mee?

Ik heb mijne al +- 10 jaar en was een 2e handsje. Hij werkt :) Ik vind enkel t scherm wat fel, wat me er aan doet denken dat ik vast nog n folie heb om er over te kleven. Ik denk dat ik de randen met zwarte stift al had aangestipt want daar "lekt' licht uit en dat stoort me. Ik heb de handleiding nog nooit gelezen, ik pruts wat in de instellingen tot ik op t gehoor een resultaat krijg dat me zint

dit is natuurlijk ook n optie, die clock van dendelle SND ACME

Het is wel tof dat je meerdere din syncs uit hebt met individuele shuffle settings. Hm... goeie tip. Eens kijken of ik die tweedehands ook ergens kan scoren!

Back