• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Le Strum Grande

Prijs
180 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

SanderSwi

Ouwe rot
aangezien ik mijn le strum het laatste half jaar eigenlijk niet echt veel meer gebruikt heb en ik gitaar weer een beetje opgepakt heb mag hij iemand anders blij gaan maken, hij blijft echter nog steeds leuk om af en toe op te pakken dus je hoeft niet met een lager bod te gaan komen.

wat is de Le Strum Grande? een erg compacte en unique midi controller die met de hand gemaakt wordt in UK(bij mij komen scheelt je dus een hoop verzend kosten en gedoe met de douane) waarmee je verschillende snaar instrumenten mee kan na spelen en extra gevoel toevoegt aan je synth geluiden door het fysieke component. door de cascading strips kun je op allerlij manieren spelen en met de cirkels er boven kun je makkelijk ARPs spelen met de hand.
dankzij de user preset kun je ook je eigen speel stijl ontwikkelen zo kun je een realistischer geluid neerzetten in samenwerking met je synth, mocht je meer vragen hebben stel ze gerust ik heb er zelfs een review over op youtube staan

voor de knutselaars onder ons is het ook nog mogelijk om zelf strips ect toe te voegen dankzij de pin slots.

meer info: Le Grand Strum - Sixty Four Pixels

als bonus krijg je er de correcte banana cable bij zo kun je de stylus verlengen deze is van zichzelf erg kort, en mocht je er voor kiezen hem op te halen dan mag de batterij die er in zit ook mee

verzenden kan op kosten en risico van de koper

vaste prijs: 180 euro

20251019_182540.jpg

20251019_182636.jpg

20251019_183027.jpg
20251019_183035.jpg

Back