Phontaq
+---O---+
Ik heb besloten om mijn OB-6 te koop te zetten, omdat ik een tijdje geleden geupgrade ben naar de OB-X8. Deze prachtige synth is een samenwerking tussen Dave Smith en Tom Oberheim geweest, en heeft daardoor de Oberheim-sound in combinatie met de Sequential-bouwkwaliteit. Met de OB-6 heb je een hele dikke 6-stemmige analoge polysynth met heerlijke VCOs, het beroemde en zeer goed klinkende SEM-filter, toffe modulatie-mogelijkheden, ingebouwde effecten, een 101-stijl sequencer (maar dan polyfoon), en nog veel meer. In firmware-update is ook een tijdje geleden de 'vintage knob' functionaliteit toegevoegd voor een nog romerige sound.
Deze OB-6 is zo goed als nieuw, ik ben de eerste eigenaar, en de synth komt helemaal compleet inclusief de originele doos, handleiding, voedingskabel en de OB-6 Decksaver (nieuw 88 euro).
Op te halen in Soerendonk, tussen Eindhoven en Weert.
Mijn ruimte is beperkt en daarom mijn interesse in ruil ook, maar doe gerust voorstellen om mijn GAS aan te wakkeren. Een paar synths die ik in overweging wil nemen zijn klassiekers als Juno-60, JD-990, TR-606, TB-303 of compacte moderne machines als een Subsequent-37, Kijimi MK2, Xerxes MK2, of een TR-1000.
Alleen in goede staat en uiteraard met een bijbetaling waar relevant.
Deze OB-6 is zo goed als nieuw, ik ben de eerste eigenaar, en de synth komt helemaal compleet inclusief de originele doos, handleiding, voedingskabel en de OB-6 Decksaver (nieuw 88 euro).
Op te halen in Soerendonk, tussen Eindhoven en Weert.
Mijn ruimte is beperkt en daarom mijn interesse in ruil ook, maar doe gerust voorstellen om mijn GAS aan te wakkeren. Een paar synths die ik in overweging wil nemen zijn klassiekers als Juno-60, JD-990, TR-606, TB-303 of compacte moderne machines als een Subsequent-37, Kijimi MK2, Xerxes MK2, of een TR-1000.
Laatst gewijzigd: