• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sequential OB-6 keyboard

Prijs
2500 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Phontaq

+---O---+
Ik heb besloten om mijn OB-6 te koop te zetten, omdat ik een tijdje geleden geupgrade ben naar de OB-X8. Deze prachtige synth is een samenwerking tussen Dave Smith en Tom Oberheim geweest, en heeft daardoor de Oberheim-sound in combinatie met de Sequential-bouwkwaliteit. Met de OB-6 heb je een hele dikke 6-stemmige analoge polysynth met heerlijke VCOs, het beroemde en zeer goed klinkende SEM-filter, toffe modulatie-mogelijkheden, ingebouwde effecten, een 101-stijl sequencer (maar dan polyfoon), en nog veel meer. In firmware-update is ook een tijdje geleden de 'vintage knob' functionaliteit toegevoegd voor een nog romerige sound.

Deze OB-6 is zo goed als nieuw, ik ben de eerste eigenaar, en de synth komt helemaal compleet inclusief de originele doos, handleiding, voedingskabel en de OB-6 Decksaver (nieuw 88 euro).

Op te halen in Soerendonk, tussen Eindhoven en Weert.

Mijn ruimte is beperkt en daarom mijn interesse in ruil ook, maar doe gerust voorstellen om mijn GAS aan te wakkeren. Een paar synths die ik in overweging wil nemen zijn klassiekers als Juno-60, JD-990, TR-606, TB-303 of compacte moderne machines als een Subsequent-37, Kijimi MK2, Xerxes MK2, of een TR-1000. 😇 Alleen in goede staat en uiteraard met een bijbetaling waar relevant.

IMG_7954.JPG

Laatst gewijzigd:
Prijsverlaging naar € 2.400 voor forumleden! 🤫

Daarvoor heb je een waanzinnige dikke Oberheim in nieuwstaat, gebouwd als een Amerikaanse tank van staal, meer features en gebruiksvriendelijkheid dan de OB-X8, inclusief Decksaver, en dat zo'n duizend euro onder de nieuwprijs.

Too good to be true? Niet bij mij! :D

Deze prachtige Oberheim in topconditie is er nog steeds, nadat een geïnteresseerde is afgehaakt.

Ik sta nog steeds open voor degelijke ruil-opties, dus wakker mijn GAS maar aan.

Nu met gratis koffie en studio-demo voor forumleden! 🤗

Speciaal weekend-flitskoopje voor deze waanzinnige Oberheim met dikke VCO's voor een snelle beslisser. De kenner weet dat de prijzen alleen maar stijgen en dat je voor deze prijs nieuw nog niet eens de desktop-versie hebt tegenwoordig...

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

Back