• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack modules

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

SirSickSik

zwaar behaard lid
Rossum electro - Morpheus : 450,-
Stereo filter die door 288 "filter-cubes" can morphen over 3 assen, waarbij elke filter bestaat uit 14-poles. Zeer geschikt voor sound-design (eg. pinging).
Ook bereidt te ruilen met een SSF stereo dipole of andere mogelijk interessante stereo-filter.

DSI - Character: 200,-
Heftige stereo "grit" module met low&high EQ, samplerate reducing and "hack" (bitcrushing).

ADDAC - 205 Dual Oscilloscope & AWG: 225,-

Mooie kleine OLED scope voor 4 input signalen met meerdere uitlees opties (wave-scope, frequency analyser, voltage-niveaus en een arbitrary waveform generator (AWG))

prijs verlaging voor de kerst

Rossum electro - Morpheus: 400,-
20251219_135931.jpg

DSI- Character: 175-
20251219_135308.jpg

ADDAC 205 dual scope: 175,-
20251219_140115.jpg

analogue systems RS-180 VCA 40,-
op zich een fijne vca, maar deze heb ik vanaf mijn eerste modular stapjes dus moet even schoon gemaakt worden (pots kraken een beetje) en vooral: analogue systems afmetingen... oftewel, hij past net niet lekker in een normale eurorack setup. Of je hebt een 1/2 hp sleuf of je moet de rand een beetje over een andere module heen laten gaan...
Houdt ook niet heel erg van doepfer kabels.
20251219_135603.jpg

Back