• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht PLAYdifferently MODEL 1 (+ decksaver) & Walrus Audio Meraki (stereo analog dual delay)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

jwiering

Stamgast
PLAYdifferently MODEL 1 | € 2200,-

Hierbij bied ik mijn MODEL 1 aan van PLAYdifferently. Het meest uitgebreide model. Heb 'm gekocht om naast mijn Eurorack te gebruiken ongeveer een jaar geleden, maar dat is er niet van gekomen - praktisch ongebruikt dus. Komt inclusief alle toebehoren, originele doos en decksaver. Gekocht een jaar geleden bij Musicstore.de, dus nog goed in de garantie.

Walrus Audio Meraki | € 500,-
Ook bied ik mijn Walrus Audio Meraki Red stereo analoge delay aan. Een jaar geleden gekocht bij Thomann, dus nog goed in de garantie. Gaat weg omdat ik volledig over ga op produceren in Eurorack. Compleet in originele verpakking, in goede staat!

Foto's beschikbaar op aanvraag :)

Meraki is verkocht!

Model 1 nog aanwezig. Mag op SF weg voor 2000,- en hier ook gelijk wat foto's erbij:
Schermafbeelding 2025-12-06 090844.png
Schermafbeelding 2025-12-06 090907.png

Door wat onvoorziene omstandigheden ben ik erbij gebaat dat de Model 1 snel de deur uit gaat. Op Markplaats voor 1680, hier op SF voor 1600.

Sla uw slag! ;-)

Back